IT

IT

Codeberry tapasztalat

2018. június 27. - zsofiam123

Kb. egy hete kezdtem el a JavaScript Alapok I-V. online kurzust itt: Codeberry Programozóiskola - programozás tanfolyam online. Nagyon tetszik. Jól átgondoltan és fokozatosan vezet rá az egyre bonyolultabb feladatokra, úgy, hogy közben a gyakorlásra is nagy hangsúlyt fektet. Eddig ezt hiányoltam leginkább az eddigi tanulmányaimból - a gyakorlást, a számonkérést, pedig ez lenne az alapja a fejlődésnek - számomra legalábbis. Kifejezetten szeretem csinálni a feladatokat, olyan érzés, mintha folyamatosan matek példákat kéne megoldanom, olyanokat, amiket értek...Mondjuk én régebben is szerettem a matekot, egészen addig, amíg értettem. Ez pedig annak volt a függvénye, hogy érthetően magyarázták-e vagy nem. Ez a Codeberry pedig kifejezetten érthető. Bár igaz, hogy vannak előtanulmányaim a programozás terén, és lehet, hogy ezek már olyan alapot adnak, amik egy teljesen kezdőhöz viszonítva megkönnyítik a dolgomat, mégis szerintem érdemes ezzel folytatni a code.org után, ha valaki programozás tanulására adja a fejét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytanulokprogramozni.blog.hu/api/trackback/id/tr3414077571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása