IT

IT

most aztán tényleg megakadtam

2018. március 26. - zsofiam123

A Yellowroad (Training 360 Kft.) angol nyelvi gyakorló tesztjének eredménye (valójában egyik választ sem fogadja el ennél a két kérdésnél, hiába próbálkozok):

Ez lett volna az egyetlen tanfolyam, ahol ingyenes a képzés. De nem hiszem, hogy felvesznek, a gyakorló tesztek eredményeit figyelembe véve.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytanulokprogramozni.blog.hu/api/trackback/id/tr5313781566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magwas 2018.03.26. 16:51:18

Ne add fel!
Ezek a problémák másoknak is ugyanolyan problémt jelentenek.
Nem lehet, hogy a (nincs válasz) a helyes válasz? Szerintem a 8-asnál biztosan, a 12-esnél pedig szerintem az a helyes, amit megjelöltél.

zsofiam123 2018.03.27. 12:30:12

Köszönöm a kommentedet, magwas. Nos, mégis van helyes válasz a kérdésekre, csak mivel ezeket gondoltam legkevésbé valószínűnek, eleve nem is próbálkoztam velük: (lsd. következő a blogomat)
süti beállítások módosítása